Πέμπτη, 22 Οκτωβρίου 2015

«Συντριβή» για το αεροδρόμιο Ν. Αγχίαλου



Η φυγή της low cost εταιρείας Ryanair που συνέδεε το αεροδρόμιο της Ν. Αγχιάλου, με το Μιλάνο, τη Ρώμη, τις Βρυξέλλες και τη Φρανκφούρτη, σηματοδοτεί απ’ ό,τι φαίνεται την αντίστροφη μέτρηση ακόμη και για την ίδια την ύπαρξη του αεροδρομίου. Εκτός από τις εταιρείες που εκτελούν τακτικές πτήσεις, πλέον χάνονται και πτήσεις τσάρτερ. Το 2016 από τον πίνακα αφίξεων - αναχωρήσεων θα σβήσουν δύο πτήσεις τσάρτερ από την Αγγλία, μιας αγοράς που παραδοσιακά «τροφοδοτεί» τη Μαγνησία με τουρίστες.
Ρεπορτάζ: ΕΛΕΝΗ ΧΑΝΟΥ
Το καμπανάκι για τη βιωσιμότητα του αεροδρομίου Ν. Αγχιάλου, έκρουσε στο πλαίσιο της χθεσινής συνεδρίασης για την παρουσίαση του προγράμματος τουριστικής προβολής του δήμου Βόλου, η εκπρόσωπος του Επιμελητηρίου Μαγνησίας, Θέκλα Καμμένου.
Θέκλα Καμένου: «Αν μείνουμε μόνο με τους Ελληνες τουρίστες καταστραφήκαμε»
Θέκλα Καμένου: «Αν μείνουμε μόνο με τους Ελληνες τουρίστες καταστραφήκαμε»
Η ίδια έκανε γνωστό και το παραδέχθηκε και ο αερολιμενάρχης, κ. Ευσταθίου, που συμμετείχε στη σύσκεψη ότι το 2016 χάνονται δύο πτήσεις τσάρτερ από Αγγλίας, ενώ δίνεται «μάχη» για να μη χαθεί και τρίτη. «Οι πτήσεις που χάνονται δεν ξαναγυρνούν. Οι εξελίξεις μας έχουν ξεπεράσει. Η ανάπτυξη του αεροδρομίου πρέπει να αποτελέσει υπ’ αριθμόν ένα προτεραιότητα για τη Μαγνησία. Το αεροδρόμιο διαρκώς υποβαθμίζεται.
Ποιος μας λέει ότι δεν θα βγει το Κράτος να κρίνει στο τέλος ασύμφορη τη λειτουργία του και να το κλείσει. Αυτή θα είναι η μεγαλύτερη ήττα που θα έχει γνωρίσει η περιοχή. Αν μείνουμε μόνο με τον Ελληνα με τη συγκεκριμένη αγοραστική δύναμη που έχει σήμερα, μιλάμε για σίγουρη καταστροφή», ανέφερε η κ. Καμμένου, βάζοντας για πρώτη φορά στο τραπέζι του διαλόγου το κίνδυνο ακόμη και κλεισίματος του αεροδρομίου Ν. Αγχιάλου.
Ηδη η περιοχή έχει δεχθεί τεράστιο τουριστικό πλήγμα από τη φυγή της Ryanair. Σύμφωνα με τον Πρόεδρο της Ενωσης Ξενοδόχων Νομού Μαγνησίας, Γιώργο Ζαφείρη, το 80% της μείωσης της επιβατικής κίνησης στο αεροδρόμιο της Ν. Αγχιάλου και το 40% πτώση της τουριστικής κίνησης, αποτυπώνεται και στους τζίρους του τουριστικού κόσμου.
Η περιφέρεια σφυρίζει... αδιάφορα
Μπροστά στη... συντριβή που συντελείται μέσω του αεροδρομίου στον τουρισμό, η Περιφέρεια Θεσσαλίας, φέρεται να... σφυρίζει αδιάφορα.
Σύμφωνα με τον αντιδήμαρχο Τουρισμού Βόλου, Θάνο Θεοδώρου, πέρυσι είχε καταθέσει πρόταση για την διενέργεια διεθνούς ανοιχτού διαγωνισμού για την προσέλκυση τακτικών πτήσεων από αεροπορικές εταιρείες.
Θάνος Θεοδώρου: «Είχαμε καταθέσει πρόταση στην Περιφέρεια για την προσέλκυση αεροπορικών εταιρειών μέσω διαγωνισμού αλλά δεν υπήρξε καμία ανταπόκριση»
Θάνος Θεοδώρου: «Είχαμε καταθέσει πρόταση στην Περιφέρεια για την προσέλκυση αεροπορικών εταιρειών μέσω διαγωνισμού αλλά δεν υπήρξε καμία ανταπόκριση»
Στο εγχείρημα ο δήμος Βόλου είχε εμφανιστεί διαθέσιμος να συμβάλλει οικονομικά. «Δεν υπήρξε καμία ανταπόκριση», κατήγγειλε ο κ. Θεοδώρου.
Ο ίδιος ανακοίνωσε τη θετική απόφαση του δήμου Βόλου, να συμμετέχει στον ενιαίο φορέα για την αξιοποίηση του αεροδρομίου Ν. Αγχιάλου, υποστηρίζοντας ωστόσο ότι ο τομέας στον οποίο θα πρέπει να προσανατολιστούν οι φορείς είναι η προσέλκυση πτήσεων για διαδρομές εξωτερικού, δεδομένου ότι οι πτήσεις εσωτερικού δεν συμφέρουν τις αεροπορικές εταιρείες, από τη στιγμή που ο Βόλος είναι στο κέντρο της Ελλάδας κι άρα προσεγγίσιμος σε λίγες ώρες από τα μεγάλα αστικά κέντρα και δεν υπάρχουν μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες που να μπορέσουν να υποστηρίξουν την επιβατική κίνηση.
Σύμφωνα με τον κ. Ζαφείρη για την ανάπτυξη του αεροδρομίου η Ενωση Ξενοδόχων Νομού Μαγνησίας πρόκειται να καταθέσει σε συνάντηση με τον Περιφερειάρχη Θεσσαλίας πρόταση ενός έτους και χαμηλού προϋπολογισμού.
Γιώργος Ζαφείρης: «Η μείωση της επιβατικής κίνησης κατά 80% στο αεροδρόμιο αποτυπώνεται και στους τζίρους των τουριστικών επιχειρήσεων»
Γιώργος Ζαφείρης: «Η μείωση της επιβατικής κίνησης κατά 80% στο αεροδρόμιο αποτυπώνεται και στους τζίρους των τουριστικών επιχειρήσεων»
taxydromos.gr

Χαμός στο Βόλο με τις δωροεπιταγές 850€ για ψώνια σε ΣουπερΜάρκετς!Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να λάβεις μέρος σε μια έρευνα καταναλωτών σχετικά με κάποια προϊόντα στα ΣουπερΜάρκετς.Λάβε μέρος πατώντας εδώ